|
ورود
صفحه اصلی
معرفی دانشکده
تاریخچه
رسالت و چشم انداز دانشکده
چارت سازمانی
تور مجازی دانشکده
مدیریت دانشکده
ریاست دانشکده
رئیس دانشکده
پیام رئیس دانشکده
رؤسای پیشین دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت آموزش بالینی
معاونت آموزشی علوم پایه
معاون پژوهشی
معاونت اداری و مالی
معاون اداری و مالی
آیین نامه های اداری مالی
شورای اداری مالی
اساتید مشاور
مسئول استاد مشاور
آیین نامه ها و فرم ها
اعضای کمیته استاد مشاور
Time table جلسات استاد مشاور
مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی
مسئول منتورینگ
گروههای آموزشی
گروههای آموزشی علوم پایه
علوم تشريح
ایمنی شناسی
بیوشیمی بالینی
ژنتیک
فیزیولوژی
معارف اسلامی
میکروب شناسی
تغذیه
گروه فارماکولوژی
گروه تربیت بدنی
گروههای آموزشی علوم بالینی
ارولوژی
قلب و عروق
بیماریهای مغز و اعصاب
بیهوشی
فارماکولوژی
کودکان
پزشکی اجتماعی
گوش و حلق و بینی
جراحی عمومی
پوست
داخلی
پزشکی قانونی
جراحی مغز و اعصاب
چشم پزشکی
بیماریهای عفونی و گرمسیری
رادیولوژی
آسیب شناسی
ارتوپدی
زنان و زایمان
روانپزشکی
اعضا هیات علمی
علوم پایه
علوم بالینی
دانشجویان پزشکی
آیین نامه ها و مقررات آموزش پزشکی
آموزش
برنامه آموزشي پزشكي عمومي(MD program)
تحصیلات تکمیلی
معرفی واحد تحصیلات تکمیلی
مدیر واحد تحصیلات تکمیلی
کارشناس واحد تحصیلات تکمیلی
شرح وظایف واحد تحصیلات تکمیلی
گروه های تحصیلات تکمیلی
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
فرآیندها
آیین نامه ها
MBBS
کارکنان آموزش
آیین نامه ها و مقررات آموزشی و آرایش دروس
رشته ها و مقاطع تحصیلی
شوراهای آموزشی
مرکز صلاحیت بالینی
درباره ی مرکز
رسالت و اهداف
مسئول مرکز
کارشناس مرکز
شرح وظایف
آزمون های برگزار شده
پژوهش
کارکنان پژوهش
شرح وظایف پژوهش
آیین نامه های پژوهشی
فرم های پژوهشی
فرآیندها
شوراهای پژوهشی و کمیته مالی
اولویتهای تحقیقاتی
ليست اساتيد راهنما
عملکرد پژوهش
پايان نامه ها
دفاع شده در سال 1403
دفاع شده در سال 1402
دفاع شده در سال 1401
دفاع شده در سال 1400
دفاع شده در سال 99
دفاع شده در سال 1398
دفاع شده در سال 97
دفاع شده در سال 96
دفاع شده در سال 95
دفاع شده در سال 94
دفاع شده در سال 93
دفاع شده در سال 92
دفاع شده در سال 91
دفاع شده در سال 90
طرح های تحقیقاتی
برنامه عملیاتی
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده
تقویم جلسات پژوهشی
دفتر توسعه آموزش
واحدها
کمیته برنامه ریزی درسی
کمیته آزمون
کمیته اعتباربخشی
کمیته مشورتی دانشجویی
کمیته طراحی آموزش سیستمی
طرح درس و طرح دوره
مراکز آموزشی درمانی
مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
مرکز آموزشی درمانی مصطفی خمینی (ره)
مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی
مرکز آموزشی درمانی رازی
مدیریت فرهنگی
کتابخانه
کتابخانه دانشکده پزشکی
کتابخانه مرکزی دانشگاه
امور بین الملل
مدیر امور بین الملل
کارشناسان
آموزش
آیین نامه دانشجویان بین الملل
دفتر هم اندیشی و ارتباط با دانش آموختگان
اعضای دفترهم اندیشی و ارتباط با دانش آموختگان
فرآیندهای اجرایی دفتر
فرم ها
سامانه ها
سامانه رهگیری دانش آموختگان
انجمن دانش آموختگان
ارتباط با ما
X
صفحه اصلی
معرفی دانشکده
تاریخچه
رسالت و چشم انداز دانشکده
چارت سازمانی
تور مجازی دانشکده
مدیریت دانشکده
ریاست دانشکده
رئیس دانشکده
پیام رئیس دانشکده
رؤسای پیشین دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت آموزش بالینی
معاونت آموزشی علوم پایه
معاون پژوهشی
معاونت اداری و مالی
معاون اداری و مالی
آیین نامه های اداری مالی
شورای اداری مالی
اساتید مشاور
مسئول استاد مشاور
آیین نامه ها و فرم ها
اعضای کمیته استاد مشاور
Time table جلسات استاد مشاور
مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی
مسئول منتورینگ
گروههای آموزشی
گروههای آموزشی علوم پایه
علوم تشريح
ایمنی شناسی
بیوشیمی بالینی
ژنتیک
فیزیولوژی
معارف اسلامی
میکروب شناسی
تغذیه
گروه فارماکولوژی
گروه تربیت بدنی
گروههای آموزشی علوم بالینی
ارولوژی
قلب و عروق
بیماریهای مغز و اعصاب
بیهوشی
فارماکولوژی
کودکان
پزشکی اجتماعی
گوش و حلق و بینی
جراحی عمومی
پوست
داخلی
پزشکی قانونی
جراحی مغز و اعصاب
چشم پزشکی
بیماریهای عفونی و گرمسیری
رادیولوژی
آسیب شناسی
ارتوپدی
زنان و زایمان
روانپزشکی
اعضا هیات علمی
علوم پایه
علوم بالینی
دانشجویان پزشکی
آیین نامه ها و مقررات آموزش پزشکی
آموزش
برنامه آموزشي پزشكي عمومي(MD program)
تحصیلات تکمیلی
معرفی واحد تحصیلات تکمیلی
مدیر واحد تحصیلات تکمیلی
کارشناس واحد تحصیلات تکمیلی
شرح وظایف واحد تحصیلات تکمیلی
گروه های تحصیلات تکمیلی
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
فرآیندها
آیین نامه ها
MBBS
کارکنان آموزش
آیین نامه ها و مقررات آموزشی و آرایش دروس
رشته ها و مقاطع تحصیلی
شوراهای آموزشی
مرکز صلاحیت بالینی
درباره ی مرکز
رسالت و اهداف
مسئول مرکز
کارشناس مرکز
شرح وظایف
آزمون های برگزار شده
پژوهش
کارکنان پژوهش
شرح وظایف پژوهش
آیین نامه های پژوهشی
فرم های پژوهشی
فرآیندها
شوراهای پژوهشی و کمیته مالی
اولویتهای تحقیقاتی
ليست اساتيد راهنما
عملکرد پژوهش
پايان نامه ها
دفاع شده در سال 1403
دفاع شده در سال 1402
دفاع شده در سال 1401
دفاع شده در سال 1400
دفاع شده در سال 99
دفاع شده در سال 1398
دفاع شده در سال 97
دفاع شده در سال 96
دفاع شده در سال 95
دفاع شده در سال 94
دفاع شده در سال 93
دفاع شده در سال 92
دفاع شده در سال 91
دفاع شده در سال 90
طرح های تحقیقاتی
برنامه عملیاتی
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده
تقویم جلسات پژوهشی
دفتر توسعه آموزش
واحدها
کمیته برنامه ریزی درسی
کمیته آزمون
کمیته اعتباربخشی
کمیته مشورتی دانشجویی
کمیته طراحی آموزش سیستمی
طرح درس و طرح دوره
مراکز آموزشی درمانی
مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره)
مرکز آموزشی درمانی مصطفی خمینی (ره)
مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی
مرکز آموزشی درمانی رازی
مدیریت فرهنگی
کتابخانه
کتابخانه دانشکده پزشکی
کتابخانه مرکزی دانشگاه
امور بین الملل
مدیر امور بین الملل
کارشناسان
آموزش
آیین نامه دانشجویان بین الملل
دفتر هم اندیشی و ارتباط با دانش آموختگان
اعضای دفترهم اندیشی و ارتباط با دانش آموختگان
فرآیندهای اجرایی دفتر
فرم ها
سامانه ها
سامانه رهگیری دانش آموختگان
انجمن دانش آموختگان
ارتباط با ما
نظرسنجی404
نظرسنجی404
1- من به شرکت در کلاس ها تشویق می شوم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
2- اساتید من دانش خوبی دارند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
3- برای دانشجویانی که دارای استرس هستند، سیستم حمایتی خوبی وجود دارد.
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
4- من آنقدر خسته هستم که از این دوره لذت نمی برم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
5- شیوه یادگیری ای که قبلا برایم مؤثر واقع میشد، دیگر مؤثر نیست
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
6- استادان در برخورد با بیماران صبور هستند.
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
7- اغلب تدریس ها مهیج است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
8- اساتید دانشجویان را مسخره می کنند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
9- اساتید مستبد هستند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
10- من از قبولی خود در این ترم مطمئن هستم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
11- در زمان تدریس، جو کلاس آرامبخش است.
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
12-این دانشکده زمانبندی خوبی دارد
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
13- تدریس ها دانشجو محورند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
14- من بندرت در کلاس ها حوصله ام سر می رود
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
15- دوستان خوبی در این دانشکده دارم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
16- تدریس به گونه ای است که دانش مرا افزایش می دهد
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
17- تقلب مشکل جدی در این دانشکده است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
18- اساتید مهارت های ارتباطی خوبی با بیماران دارند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
19- زندگی اجتماعی من خوب است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
20- درس ها متمرکز است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
21- احساس میکنم که بخوبی برای حرفه آینده ام آماده می شوم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
22- تدریس به گونه ای است که اعتماد به نفس مرا افزایش می دهد
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
23- موقع سخنرانی ها جو آرام است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
24- از زمان کلاس بخوبی استفاده می شود
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
25- درس ها بیش از اندازه بر یادگیری واقعیت تاکید می کنند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
26- آموزش سال گذشته آمادگی مناسبی برای دروس امسال را فراهم کرده است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
27- من قادرم تمام چیزهایی که لازم دارم را بخاطر بسپارم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
28- من بندرت احساس تنهایی می کنم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
29- اساتید در ارائه بازخورد به دانشجویان خوب عمل می کنند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
30- برای من فرصت هایی وجود داشته که مهارت های بین فردی خود را افزایش دهم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
31- من نکات زیادی در مورد یکدلی و همفکری در حرفه ام آموخته ام
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
32- اساتید انتقادهای سازنده ای ارائه می دهند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
33- من از لحاظ اجتماعی در کلاس، احساس راحتی می کنم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
34- جو، در حین سمینارها و آموزش ها آرام است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
35- من تجربه آموزش در دانشکده پزشکی را ناامید کننده یافته ام
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
36- من قادرم بخوبی تمرکز کنم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
37- اساتید از مثال های واضحی استفاده می کنند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
38- من به روشی از اهداف آموزشی این دوره آگاهم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
39- اساتید در کلاس عصبانی می شوند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
40- اساتید با آمادگی کامل به کلاس می آیند
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
41- مهارت حل مشکلات در من بخوبی توسعه یافته است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
42- در این دوره میزان لذت بیشتر از میزان استرس است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
43- جو دانشکده انگیزه مرا بعنوان یک یادگیرنده تقویت می کند.
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
44- درس ها مرا تشویق می کند که دانشجوی فعالی باشم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
45- بیشتر چیزهایی که آموخته ام به نظر می رسد به شغلم که در رابطه با سلامت است، مربوط باشد
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
46- محل اقامت من ( خوابگاه یا منزل ) مطلوب است.
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
47- در آموزش ها بر یادگیری طولانی مدت تاکید بیشتری می شود تا کوتاه مدت
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
48- درس ها بیش از اندازه استاد محور است
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
49- احساس می کنم قادرم سؤالاتی که می خواهم را بپرسم
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم
50- دانشجویان اساتید را آزرده و ناراحت می کنند.
کاملا موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملا مخالفم